Sign up for a PAID Tournament, yes you read that right, a paid tournament today, details here or get paid to provide feedback on the site here!

Check out our 12 days of giveaways here!

Finished: 12 AM Sun 10 Mar 13 UTC
North Korea rejects UN sanctions, declares pursuit
5 minutes /phase
Pot: 105 D - Spring, 1908, Finished
Classic, Anonymous players, Survivors-Win Scoring
1 excused missed turn
Game drawn
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: hahaha austria is still alive
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: Alive but 'left'.
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: Wtf, a cd at 13...
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: OMFG I LOVE THAT PART LIKE THEM BITCHES ARE LIKE GOING TO TOWN ON THE VIOLINS AND EVERYONE'S FUCKING SHITTING AND PISSING THEMSELVES THEN DUMBFUCKS JUST JUMP OFF ITS LIKE ARE YOU RETARDED?!?!
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: I think he just didn't enter his orders in time.
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: YEAH, IT'S A CLASSIC.
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: Germany are you going to take your head out of your ass and turn around. That move will obviously not put you into my centers.
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: Then the dumb bitch tried blowing the whistle and she was like a god damn ice cube like he fuck tard find a blanket in the Water or something
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: Yes, I'm trying. It's stuck in there pretty hard but using a lot of Vaseline is doing wonders.
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: Really enjoying your take on the movie there France.
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: God damn also I hate in moves were people are just stupid like they do shit that's stupid like for instance in movies when someone steals something then the damn cop cops and says did you steal something because I just saw you do it and them the bastard says no and says oh ok and let's him off -_-
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: whoopseydoodle!
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: Ok so the bitch in titanic let the damn dude draw a pic of her naked is she a whore or what?!?
09 Mar 13 UTC Autumn, 1906: she was a slut
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: Damn right then her husband was like a British bitch'
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: "Cal"
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: The dumbasses when the water started coming through in the coal hole were they put the coal on watched the water and I just stared and was like u guys are dumb fucks I would be pissing my self and running for the damn deck!
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: What a dick move by Germany god!
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: Supporting pie into Venice HAHAH
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: Oh, you were saying it was a dick move by Germany to torpedo the Titanic and that you were one of those conspiracy people who believe the liner was sunk not by an iceberg, but by a torpedo!
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: (from a U-boat)
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: Like the Lusitania.
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: Damn this game looks like a asshole!!!!!! The brown in the middle :O the pink for the pad ( tampon for you Germany) and the yellow is the under we're! And I'm just the hairs:)
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: What a colourful metaphor.
09 Mar 13 UTC Spring, 1907: Whatever you know what!! I'm going solo bitches watch me
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: Ooohh...a French solo...loving how the dynamics of this game keep changing.
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: Watch this ,I've I'm takeing SYMRYNA Edinburg Michigan and Moscow
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: Shit
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: You got Michigan though.
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: Yep because that's were I'm at:)
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: Oh no England has to destroy a unit. CRY ME A RIVER
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: Any angry autoworkers?
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: Already did :)
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: He's probably shoving up a tampon turkey must've allowed him to use some of his...
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: You know what they say, "sharing is caring".
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: Turkey draw?
09 Mar 13 UTC Autumn, 1907: England did
09 Mar 13 UTC Come on Turkey, be a BRO.
09 Mar 13 UTC i thought you and I were going to two-way this game, France
09 Mar 13 UTC No, you have it all wrong. France was going to solo. He even got Michigan, but he graciously agreed to a four-way with you in it. Now you just have to vote "draw" and that wet dream of his becomes a reality.
09 Mar 13 UTC GG everyone.
09 Mar 13 UTC We were god damn it! This fuck above me had to shove his smelly ass in my face :(
09 Mar 13 UTC WTF....
09 Mar 13 UTC Fuck on Germany good game bud:)
09 Mar 13 UTC YEA BRO
09 Mar 13 UTC Delta, you are...too nice.
09 Mar 13 UTC well, as long as you all know that had I made this game go for another hour or so, i could have ground out a solo. But, I was helped by some of the craziest fucking moves I've ever seen. Thanks for letting me destroy Italy. In 1903, he sent me the following threat:
09 Mar 13 UTC 12:11 AM Autumn, 1903: its on ur gonna die
09 Mar 13 UTC Guess you showed him...
09 Mar 13 UTC I had the solo!

Start Backward Open large map Forward End

Turkey
DeltaAjaxNiner (1515 D (B))
Drawn. Bet: 15 D, won: 26 D
15 supply-centers, 15 units
England
Gen. Lee (7688 D (B))
Drawn. Bet: 15 D, won: 26 D
8 supply-centers, 8 units
Germany
ryanrogers (1824 D)
Drawn. Bet: 15 D, won: 26 D
7 supply-centers, 7 units
France
Pjman (0 D X)
Drawn. Bet: 15 D, won: 26 D
3 supply-centers, 3 units
Austria
dmg9626 (100 D)
Resigned. Bet: 15 D
1 supply-centers, 1 units
Italy
Euralia (100 D)
Defeated. Bet: 15 D
Russia
Napoleon1 (100 D)
Defeated. Bet: 15 D
Civil Disorders
Napoleon1 (100 D)Russia (Autumn, 1902) with 0 centres.
dmg9626 (100 D)Austria (Autumn, 1905) with 1 centres.
Archive: Orders - Maps - Messages