Finished: 05 AM Thu 05 Jul 12 UTC
Tribalwars-14
5 minutes /phase
Pot: 155 D - Autumn, 1909, Finished
Classic, Survivors-Win Scoring
1 excused missed turn
Game drawn
04 Jul 12 UTC Spring, 1901: Have fun and good luck everyone!
04 Jul 12 UTC Spring, 1901: jonge het tw forum is weer onstabiel
04 Jul 12 UTC Spring, 1901: Eh.. don't you speak English? :/
04 Jul 12 UTC Spring, 1901: yes i do ^^
04 Jul 12 UTC Spring, 1901: Ah, ok, cool :)
04 Jul 12 UTC Autumn, 1901: oh wtf, my move turned that i did first got away again i will move trieste back to venice so u keep ur army
04 Jul 12 UTC Autumn, 1901: lol
04 Jul 12 UTC Autumn, 1901: :$
04 Jul 12 UTC Autumn, 1901: lol
04 Jul 12 UTC Spring, 1902: Sorry people, I thought I had readied already...
04 Jul 12 UTC Spring, 1902: Ow, there's a new England :o
04 Jul 12 UTC Spring, 1902: yep i'm kinda behind ic :O
04 Jul 12 UTC Autumn, 1902: DAMN IT. I'm sure I didn't order Galicia to move to Rum :s
04 Jul 12 UTC Spring, 1903: What did you order?
04 Jul 12 UTC Spring, 1903: I think that's pretty obvious.
04 Jul 12 UTC Spring, 1903: You so mean... :/
04 Jul 12 UTC Autumn, 1903: Why do all my allies always quit? :s
04 Jul 12 UTC Autumn, 1903: guess you guys don't wanna restart? :p
04 Jul 12 UTC Autumn, 1903: Would be fine by me.
04 Jul 12 UTC Autumn, 1903: Same for me. With the NMR's from England and Turkey, and France and Germany don't seem to know exactly what they're doing.
04 Jul 12 UTC Autumn, 1903: Haaha, this is my first game
04 Jul 12 UTC Autumn, 1903: Draw/Cancel?
04 Jul 12 UTC Spring, 1904: Don't worry, we all had our first games. Anything you need to know, ask.
04 Jul 12 UTC Spring, 1904: Well, I know what everything is but I just don't know what move smart is ;)
04 Jul 12 UTC Spring, 1904: what a weird game lol. And i'm still stuck with no extra sc's :(
04 Jul 12 UTC Spring, 1904: @France, do you now? That convoy to Gascony didn't really succeed :p
04 Jul 12 UTC Autumn, 1904: can someone outplay bappos :pp
04 Jul 12 UTC Autumn, 1904: can someone outplay bappos :pp
04 Jul 12 UTC Autumn, 1904: What do you mean?
04 Jul 12 UTC Autumn, 1904: Now we have to wait for his orders or not?
04 Jul 12 UTC Autumn, 1904: Nope. He's in CD.
04 Jul 12 UTC Autumn, 1904: Now we have to wait for his orders or not?
04 Jul 12 UTC Autumn, 1904: Who are we waiting for then
04 Jul 12 UTC Spring, 1905: Don't keep repeating everything :p
04 Jul 12 UTC Spring, 1905: yah sorry not my fault it's a bug in the game ;)
04 Jul 12 UTC Spring, 1905: He is in Civil Disorder, meaning he has quit the game.
04 Jul 12 UTC Spring, 1905: Mare nostrum
04 Jul 12 UTC Autumn, 1905: Damn. Thought it was too big a risk, but did it anyway...
04 Jul 12 UTC i'm evil i pressed the wrong button last move so too bad :p
04 Jul 12 UTC Good game everyone.
04 Jul 12 UTC GG. A few more years and I'd be dead.
04 Jul 12 UTC I did not expect england to come back this well :p
04 Jul 12 UTC I'm the king of come backs.
04 Jul 12 UTC Well, you only built a single fleet in the entire game, so he had a natural advantage.
04 Jul 12 UTC ^^

Start Backward Open large map Forward End

Italy
pr0sieeb (100 D)
Drawn. Bet: 20 D, won: 39 D
10 supply-centers, 9 units
Austria
jpierred (1141 D)
Drawn. Bet: 20 D, won: 39 D
8 supply-centers, 8 units
Russia
EvW (100 D)
Drawn. Bet: 20 D, won: 39 D
8 supply-centers, 8 units
England
Drawn. Bet: 15 D, won: 39 D
6 supply-centers, 6 units
Turkey
Bappos (0 D X)
Resigned. Bet: 20 D
2 supply-centers, 2 units
France
amytje14 (100 D)
Defeated. Bet: 20 D
Germany
Nowhere (0 D X)
Defeated. Bet: 20 D
Civil Disorders
Bappos (0 D X)Turkey (Autumn, 1903) with 3 centres.
Nowhere (0 D X)Germany (Spring, 1907) with 4 centres.
amytje14 (100 D)France (Autumn, 1907) with 0 centres.
Moederkoek (100 D)England (Autumn, 1901) with 3 centres.
Archive: Orders - Maps - Messages