Join or create a team of excellent players and try your luck in the 2021 World Cup! Sign ups close at the end of November.

Registration for the virtual World Diplomacy Championship played on Backstabbr can be found here.

Finished: 09 AM Thu 02 Jun 16 UTC
4Sparta
12 hours /phase
Pot: 70 D - Autumn, 1924, Finished
Classic, Draw-Size Scoring
1 excused missed turn
Game won by ThatPCguy1 (202 D)
27 Apr 16 UTC Spring, 1901: Who is Sally2hats and who is carenate?
27 Apr 16 UTC Spring, 1901: I'm a new player.
10 May 16 UTC Autumn, 1910: I'm falling apart this game haha
10 May 16 UTC Autumn, 1910: I'm falling apart this game haha
12 May 16 UTC Autumn, 1912: Have I got any allies left?
13 May 16 UTC Spring, 1913: You just took 4 of my supply centers, what do you think?
14 May 16 UTC Autumn, 1913: fack looks like my NMRs have cost me too much
14 May 16 UTC Autumn, 1913: Hohoho looks like Europe will be eating snails for the rest of time
15 May 16 UTC Spring, 1914: Going for a solo win, then?
15 May 16 UTC Spring, 1914: ready up russia
15 May 16 UTC Spring, 1914: nah we will defeat you and turkey and win as a draw
16 May 16 UTC Autumn, 1914: france has fucked it xD
22 May 16 UTC Autumn, 1918: Is there anyway to declare a two way draw between me and russia whilst france is still alive? There is in the board game version and on another website I used to go on
23 May 16 UTC Autumn, 1918: russia don't listen to him, he's going for the solo win. Dont fall for his mind games
23 May 16 UTC Autumn, 1918: You guys wanna call it a 3 way draw and all walk away with 23 points?
23 May 16 UTC Autumn, 1918: The points don't really matter for anything?
23 May 16 UTC Autumn, 1918: And you kinda of look on the back foot
23 May 16 UTC Autumn, 1918: question is how much do you want to drag this out
23 May 16 UTC Autumn, 1918: At this point, it really wouldn't be fair to cut France out of the draw. In a few years, when he has no units left, it would be much more fair.
27 May 16 UTC Autumn, 1921: Include France in a 3 way draw?
27 May 16 UTC Autumn, 1921: motivation or reason to?
27 May 16 UTC Autumn, 1921: Russia said turkey's mum is ugly
27 May 16 UTC Autumn, 1921: No, I said his mom looks Turkish, you assumed that meant ugly. ;)
27 May 16 UTC Autumn, 1921: Are you gonna take that smacktalk turkey? haha

Start Backward Open large map Forward End

Turkey
ThatPCguy1 (202 D)
Won. Bet: 10 D, won: 70 D
18 supply-centers, 16 units
Russia
catenate (114 D)
Survived. Bet: 10 D
14 supply-centers, 13 units
France
Survived. Bet: 10 D
2 supply-centers, 4 units
England
DonquixoteD (220 D)
Defeated. Bet: 10 D
Austria
Jecodo (118 D)
Defeated. Bet: 10 D
Germany
Bagel (115 D)
Defeated. Bet: 10 D
Italy
Sally2hats (100 D)
Defeated. Bet: 10 D
Archive: Orders - Maps - Messages