Finished: 07 AM Wed 25 Nov 15 UTC
Private cards
20 hours /phase
Pot: 70 D - Autumn, 1906, Finished
Classic, Draw-Size Scoring
1 excused missed turn
Game won by sitting_ovation (0 D X)
21 Nov 15 UTC Spring, 1903: mowing the lawn today?
21 Nov 15 UTC Spring, 1903: alright austria and germany confirm
21 Nov 15 UTC Autumn, 1903: I'll be back in like 30-40 minutes
21 Nov 15 UTC Autumn, 1903: YEAH RYAN WHOOOOO
22 Nov 15 UTC Autumn, 1903: xsomeone sext ryan
22 Nov 15 UTC Autumn, 1903: yeah i have given up, all because of one move i thought i made but i didnt
22 Nov 15 UTC Autumn, 1903: same lets go different map next game
22 Nov 15 UTC Autumn, 1903: Yeah, when this game is almost over, we'll do another game of the American map
22 Nov 15 UTC Spring, 1904: how many players for that game?
23 Nov 15 UTC Spring, 1904: I will set the American one up and lets only give the password to Active People....(and Schluep)
23 Nov 15 UTC Spring, 1904: Not yet Teo, do it in like 2 weeks
23 Nov 15 UTC Spring, 1904: I am aware, once this game is over.
23 Nov 15 UTC Spring, 1904: i think we should always have a "classic" map one going but i'm with teo on the american one
23 Nov 15 UTC Spring, 1904: I will set up the American One Next Monday or Tuesday most likely
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: I will set up the American One Next Monday or Tuesday most likely
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: kkk
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: why not start it soon?
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: Im gonna start a game cause i need to avenge myself for this shitty ass game i fucked up
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: yeah i'm in just tell me the info
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: Big Poppy's password is AJisasexybeast exactly like that
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: Azlan you arent invited
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: Someone get Teo on
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: i got him hold on
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: after teo gets on no one go anywhere lewts crank thru this
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: Azlan you can join if you give me a cookie at lunch. Choice is yours.
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: ok what type of cookie
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: ok what type of cookie
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: no, no ni663rs alowed
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: its okay as long as you play consistently Azlan
Ill decide what cookie i want at lunch
23 Nov 15 UTC Autumn, 1904: 21 gun salute ??
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: Dickon you lost, suck a mighty cock
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: Nah you sucked toooooooo much dick to deserve that
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: Too bad that im gonna lose next
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: im out for revenge next game... Teo Watch urself
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: Alright join my game i started
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: Azlan is gone next then teo then aj thats my predictions
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: oh you already did
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: vanyo draws with russia and ryan somehow hangs on
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: Yeah Vanyo and Max are gonna have a sweet battle at the end
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: We should just draw now to screw Kev
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: nooo
23 Nov 15 UTC Spring, 1905: hahaha, naw ryan just needs to submit his move(s)?
23 Nov 15 UTC Autumn, 1905: dammit aj vanyo isn't going to conkher himself
23 Nov 15 UTC Autumn, 1905: ajs got studyhall next he said he'll move really soon
23 Nov 15 UTC Autumn, 1905: teo join kgb
23 Nov 15 UTC Autumn, 1905: Everyone join my game Big Poppy's password is AJisasexybeast
23 Nov 15 UTC Autumn, 1905: no there is too many open
23 Nov 15 UTC Autumn, 1905: like i said i will make the american one and give the password only to worthy ppl
23 Nov 15 UTC Autumn, 1905: Noone join Teo's game
23 Nov 15 UTC Spring, 1906: Hurry up AJ

Start Backward Open large map Forward End

Russia
Won. Bet: 10 D, won: 70 D
20 supply-centers, 16 units
France
devanyo05 (243 D)
Survived. Bet: 10 D
11 supply-centers, 12 units
Turkey
olearyryan08 (100 D)
Survived. Bet: 10 D
2 supply-centers, 2 units
England
A-Dizzle (100 D)
Survived. Bet: 10 D
1 supply-centers, 1 units
Germany
Daddy27 (100 D)
Survived. Bet: 10 D
0 supply-centers, 1 units
Italy
Anxious Giant (131 D)
Defeated. Bet: 10 D
Austria
steelers43 (100 D)
Defeated. Bet: 10 D
Archive: Orders - Maps - Messages